All of the laws I broke and loves that I sacrificed.

rodiklisCalendarDUKIeškotiNarių sąrašasVartotojų grupėsRegistruotisPrisijungti

Share | 

pagalba

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Go down 
Pereiti prie : Previous  1, 2
AutoriusPranešimas

CREDIT : meow lady
KISSES : 55

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Tr. 03 11, 2015 2:30 pm

Ummm.. Daugiau nuomonių nebus? :D

“I don't want to be at the mercy of my emotions"
I want to use them, to enjoy them, and to dominate them.
Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą

KISSES : 40

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Tr. 03 11, 2015 2:31 pm

agron imk :D
Atgal į viršų Go down

IN LOVE WITH : You’re only important to them, as long they didn’t find someone better.
CREDIT : Miauwz
KISSES : 53
Men categorize women in one of four ways: mothers, virgins, sluts, bitches. Of course, none of the above is suitable for the modern woman. But, you can create your own image by selecting pieces of each archetype that work for you. The wisdom of the mother, integrity of the virgin, sexual attractiveness of the slut and independence of the bitch.

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Kv. 03 12, 2015 3:04 pm

Saugojau saugojau Danielle, bet dabar galvoju, gal keist į kažką rimtesnio reiktų?
Ką manot:
Scarlett Johansson, Lana Del Rey, Shay Mitchell, Shailene Woodley?

Some legends are told, Some turn to dust or to gold, But you will remember me. And I can't stop 'til the whole world knows my name 'Cause I was only born inside my dreams until you die for me, as long as there is a light, my shadow's over you 'Cause I am the opposite of amnesia
Atgal į viršų Go down

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Kv. 03 12, 2015 3:06 pm

lik arba scarlett imk :D
Atgal į viršų Go down

CREDIT : imhighforthis
KISSES : 1

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Kv. 03 12, 2015 3:06 pm

Žiūrint dar kokią veikėją planuoji kurti, bet man Lana ir Scarlett tobulos moterys
Atgal į viršų Go down

IN LOVE WITH : You’re only important to them, as long they didn’t find someone better.
Men categorize women in one of four ways: mothers, virgins, sluts, bitches. Of course, none of the above is suitable for the modern woman. But, you can create your own image by selecting pieces of each archetype that work for you. The wisdom of the mother, integrity of the virgin, sexual attractiveness of the slut and independence of the bitch.

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Kv. 03 12, 2015 3:09 pm

Galvoju jei imčiau Scarlett tai prie mafijos arba elito, Lana prie turtingųjų, Shay prie kitataučių, o Shailene irgi prie mafijos :D tačiau visos vienaip ar kitaip būtų stiprios ir savimi pasitikinčios :D

Some legends are told, Some turn to dust or to gold, But you will remember me. And I can't stop 'til the whole world knows my name 'Cause I was only born inside my dreams until you die for me, as long as there is a light, my shadow's over you 'Cause I am the opposite of amnesia
Atgal į viršų Go down

CREDIT : imhighforthis

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Kv. 03 12, 2015 3:11 pm

Praktiškai beveik visas skirtum į skirtingas grupes, tada rinkis pagal tai, kokio tipo veikėjos tau labiausiai norėtųsi :)
Atgal į viršų Go down

KISSES : 5

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Kv. 03 12, 2015 3:51 pm

aš tai už Scarlett bet kokiu atveju būčiau, jei tik tas dar pagelbėtų :D
Atgal į viršų Go down

ane yra nuostabus žodis, tinka visoms progoms

NAME : ineta
KISSES : 133

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Kv. 03 12, 2015 3:56 pm

imk Scarlett

Walking out into the dark Cutting out a different path Lead by your beating heart All the people of the town Cast their eyes right to the ground In matters of the heart The night was all you had You ran into the night from all you had Found yourself a path upon the ground You ran into the night; you can't be found But This is your heart Can you feel it? Can you feel it? Pumps through your veins Can you feel it? Can you feel it?
Atgal į viršų Go down

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Kv. 03 12, 2015 4:00 pm

nah, vėl jaunos patraukė :D

Atgal į viršų Go down

debesėlis

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Kv. 03 12, 2015 7:01 pm

pasiūlykit, ką iš merginų pasiimt? amžius nesvarbus.
Atgal į viršų Go down

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Kv. 03 12, 2015 7:05 pm

o gal grupuotę jau sumąsčius esi? paprasčiau ir konkrečiau pasiūlyti būtų galima kažką
Atgal į viršų Go down

debesėlis

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Kv. 03 12, 2015 7:17 pm

arba mafija, arba kitataučiai
Atgal į viršų Go down

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Kv. 03 12, 2015 7:18 pm

paieškų temoj dar pažėk, jei nežėjai :3
Atgal į viršų Go down

ane yra nuostabus žodis, tinka visoms progoms

NAME : Ieva
IN LOVE WITH : The reason it hurts so much to separate is because our souls are connected. Maybe they always have been and will be. Maybe we've lived a thousand lives before this one and in each of them we've found each other. And maybe each time, we've been forced apart for the same reasons. That means that this goodbye is both a goodbye for the past ten thousand years and a prelude to what will come
CREDIT : skymap
KISSES : 16
And now people talk to me, I’m slipping out of reach now, people talk to me, and all their faces blur, but I got my fingers laced together and I made a little prison, and I’m locking up everyone who ever laid a finger on me

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Kv. 03 12, 2015 7:20 pm

Reed/ Campbell/ Palvin/ Skriver aš mafijoj matau, o iš kitataučių tai Meester/ Kroes/ Ferragni/ Prinsloo.. idk
Atgal į viršų Go down

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Kv. 03 12, 2015 7:22 pm

Karen Gillan, Zoe Saldana, Natalie Dormer, Hayley Atwell, Nina Nesbitt, Maisie Williams, Tatiana Maslany, Keira Knightley, Michelle Dockery, Meghan Markle, Caroline Dhavernas, Cobie Smulders, Chloe Bennet, Irina Shayk, Tracie Thoms, Jenna Coleman  - manau, dauguma labiau kitatautėm tiktų, nes beveik visos badass moterys, kurias žinau, yra tokios forumų nepripažįstamos, kad nelabai yra tikslo ir besiūlyt :D
Atgal į viršų Go down

emoji

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Št. 03 14, 2015 3:42 pm

k. jenner ar n. dobrev?
Atgal į viršų Go down

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Št. 03 14, 2015 3:56 pm

Jenner ^^

Atgal į viršų Go down

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Št. 03 14, 2015 3:57 pm

Dobrev gal :D
Atgal į viršų Go down

CREDIT : laheysq&tumblr
KISSES : 22

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Št. 03 14, 2015 5:27 pm

dobrev užimta

« You need to fill yourself up with love. Not anyone else. Become a whole being on your own.
Go on adventures, fall asleep in the woods with friends, wander around the city at night, sit in a coffee shop on your own, write on bathroom stalls, leave notes in library books, dress up for yourself, give to others, smile a lot. Do all things with love, but don’t romanticize life like you can’t survive without it.
Live for yourself and be happy on your own.»
Atgal į viršų Go down

bumm

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Sk. 03 15, 2015 8:43 am

pasiūlykit, ką iš vaikinų pasiimt?
Atgal į viršų Go down

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Sk. 03 15, 2015 8:55 am

Grace Jenny Keith rašo:
o gal grupuotę jau sumąsčius esi? paprasčiau ir konkrečiau pasiūlyti būtų galima kažką
Atgal į viršų Go down

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Sk. 03 15, 2015 9:00 am

bumm - labai siūlau pažiūrėt į paiešku tema ,ten tikrai gali rasti kažka.O šiaip labai norėčiau pamatyt Luke Hemmings/Diego Barrueco ar Ashton Irwin veidą:*
Atgal į viršų Go down

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   Sk. 03 15, 2015 12:04 pm

joo paiesku tema pazek :D
Atgal į viršų Go down

Sponsored content

RašytiTemos pavadinimas: Re: pagalba   

Atgal į viršų Go down

pagalba

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Atgal į viršų